29 nov. 2015

Felicitari pentru Craciun (3 ani si 4 luni)

Daca doriti sa ii surprindeti pe cei dragi cu niste felicitari originale de Craciun si lucrate manual va propun urmatoarea idee 😊. Daca va surade si doriti sa incercati si voi, mai jos veti gasi pasii pentru realizarea acestora. In plus, copiii vor avea parte de distractie si o activitate creativa! 😉





Veti avea nevoie de:
  • hartie colorata (cartonata)
  • vopsele (acrilice) in mai multe culori
  • una sau mai multe bile de sticla
  • foarfeca (simpla si cu model)
  • perforator (optional)
  • lipici solid
  • o cutie de plastic

Pasii de urmat: 

In cutia de plastic am asezat o coala de hartie colorata pe care am picurat in mai multe locuri vopsea acrilica. Am facut trei variante: galben si rosu, galben si verde, alb si verde. Pana la urma se poate folosi ca si hartie de baza si o coala A4 alba, simpla. Eu am folosit colorata intrucat nu stiam cat de buna acoperire vom obtine cu vopselele.




Cu ajutorul bilei de sticla (dar fara sa o atingem) vopseaua a fost intinsa pe toata suprafata colii de hartie prin miscari blande si repetate ale cutiei in mai multe directii. Aceasta joaca i-a placut foarte mult lui David! Practic de aceea am facut trei variante 😃 (eu m-as fi multumit cu una singura).




Dupa ce foile s-au colorat bine de tot le-am pus la uscat. Intre timp din cartonul colorat am decupat dreptunghiuri mai mari si mai mici cu ajutorul foarfecilor cu model. David a mai perforat stelute si a taiat cu foarfeca simpla hartiute colorate 😊.




Atunci cand "picturile" au fost gata uscate, am decupat din ele ingerasi, clopotei si braduti pe care i-am lipit apoi pe cartonasele decupate in prealabil.




La final am obtinut foarte multe bucati (mai multe decat mi-am propus initial) astfel ca am mai realizat si etichete pentru cadouri din ele (cele mici). Pentru etichete am folosit perforatorul facand un mic orificiu intr-unul din colturile de sus prin care am atasat o panglica ce urma sa fie prinsa de punga cu cadouri. Pe eticheta se poate scrie numele celui pentru care va fi cadoul respectiv 😊.

Mie imi place foarte mult cum au iesit si sper ca si in acest an sa reluam activitatea!





Voua cum vi se pare ideea aceasta?




Dacă găsiţi pe blog articole interesante de citit, vă invit să le distribuiţi la prieteni şi să daţi like paginii de Facebook . Va multumesc si va astept cu drag ca de fiecare data!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...